måndag 26 januari 2009

Vattenkoppor och god mat


Så var det kört...vattenkoppor härjar på min lilla stumpa..:( Hon har dock inte så mycket prickar än men vi får se i morgon hur hon ser ut....Dagis ringde mig på jobbet och sa att dom sett prickarna så jag fick hämta henne. Men va fort det gick,,jag såg inget i morse innan vi åkte...Sen ringer dom typ vid 10 tiden. Nåja..så nu blir jag hemma veckan ut. Hon är bland dom sista på dagis som har vattenkoppor tror jag så hon har väl klarat sig länge nog..

Sen idag körde jag David till tåget så han fick åka hem...Han var barnvakt åt lillan igår och det gick jättebra! Tack David! Du var jätteduktig!
Fick i henne mat och fick henne att somna och allting...Bra bra!

I kväll fick jag finbesök av Sandra och Therese. Dom gjorde god mat..älgkött som verkar vara Tezzans speciallitet ;) Sen prata vi en massa som vanligt.
Ingo höll på att få stryk av Lattja igen men det gick att avstyra så det var inga konstigheter..Tur nog så har dom lärt sig någolunda att låta henne vara i fred...

Annars är det väl inget mer av värde som hänt..Jo det har kommit en jävla massa snö igen så man var inte gärna ute och åkte kan jag säga... Nu är det plogat och fint igen så nu är det inga problem

I morgon ska jag in till Mora och handla och eventuellt träffa Mia O...vilket jag hoppas. Är alltid trevligt..:D

Nu avslutar jag med att lägga in en bild på min favorit hockeyspelare. Målvakt i Mora IK..Robert Kristan! Laget kommer inte vara detsamma utan honom nu när han hoppar av...Lycka till var du än är och vad du än tar dig för!

Nej nu väntar sängen!
Natti!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Mora??? När det finns FÄRJESTADS BK och Jonas Gustavsson!!! Nu har det nog kommit för mycket snö däruppe om man hejjar på Mora ik!!!!

Anonym sa...

Ja det va trevligt! :) Ja men visst är serien bra? I love it!!
Vattkoppor...skoj ;)
Tror Nosah kommer få det snart oxå då han nog blivit smittad...bra att få det i tid tycker jag!
Kram kram!!

Anonym sa...

Noah ska det naturligtvis stå haha

Mitt Liv sa...

Kära SBS >> Man måste ju stötta hembyn eller hur ;) Plus att dom är faktiskt bra.... Och förpesta inte min blogg med att nämna Färjestad..jävla kaffepulver!

Anonym sa...

FÄRJESTAD,FÄRJESTAD;FÄRJESTAD
FÄRJESTAD,FÄRJESTAD;FÄRJESTAD
FÄRJESTAD,FÄRJESTAD;FÄRJESTAD
FÄRJESTAD,FÄRJESTAD;FÄRJESTAD
FÄRJESTAD,FÄRJESTAD;FÄRJESTAD
FÄRJESTAD,FÄRJESTAD;FÄRJESTAD
FÄRJESTAD,FÄRJESTAD;FÄRJESTAD

haha vad säger du nu då?

Anonym sa...

Ha, ha, säger jag bara om du tror att du BARA blir hemma en vecka. Varje jäkla dag dyker det upp ca: några 100 koppor till på de stackars små liven.
Lider verkligen med henne.

Hälsa och krama om henne från oss.

Syns vi snart då på Mikaelas 1-års dag?

/Karin