lördag 31 januari 2009

En jävla skit dag !!




Vilken jävla skitdag!!!
Min kära volvo som brukar gå i vått och torrt är DÖD...skulle till affären idag men det kunde jag ju glömma då det inte fanns/finns ett liv i henne...
Trots hjälp av snälla grannar osv gick det inte att liva upp henne..Så nu står hon där ute och ser ful ut....Ska göra ett nytt försök i morgon får se vad som händer...

Sen har Marcus skadat axeln igen....Tack vare hans JÄVLA SKIT jobb!
Hans Cargo-tjänst har ju försvunnit och eftersom dom inte vet vad dom ska göra med honom får han börja packa och slänga väskor igen..det han INTE skulle göra. Så nu är det kört igen....Vi får väl se vad som händer härnäst...The saga continues..

Vill oxå säga GRATTIS till lilla IDA som fyller 18 hela år idag..GRATTIS!!!
Tänk att hon blivit så stor...När jag träffade henne var hon bara en liten 8a årig tjej som gjorde allt för att vara med mig och hennes kära storebror.
Nu är hon förlovad och ska flytta ihop med killen i min gamla hemby Frövi..
Grattis igen gumman och JAG ÄLSKAR DIG! PUSS!

Idag fick vi besök av Hanna, Denniz och lilla Nils..MYCKET trevligt. Skönt med en avslappnad fika med en annan vuxen att tala med. Trevligt avbrott från vardagens rutiner...Tack för besöket!

Men nu sitter jag alltså här och har inget att göra..suck suck!
Ibland undrar man vad man har gjort i sitt liv...Tycker att alla man kännt/känner ifrån sitt förflutna så att säga har alla gjort nånting med sitt liv..Pluggat till det dom vill, varit ute i världen osv...Här sitter jag i skogen och sliter med ett jobb som sägs vara ett av samhällets bottenjobb där uppskattning för det man gör är ganska sällsynt.
Man är konstant trött och man ser ut att åldrats med 40 år....
Men jag änt bitter!!! HAHAHAHA!
Jag har en dotter som jag älskar och avgudar, en man som trots sina brister älskar mig/oss och gör sitt bästa trots att han vet att han kan vara en pain in the ass ibland, ett hus som jag aldrig vill lämna trots SINA fel och brister :D, hundar som kan verka vara dom mest ouppfostrade ibland men som är dom mysigaste och duktigaste hundar jag vet. Dom vänner jag har är dom bästa och livet skulle inte vara detsamma utan dom..(Ni vet vilka ni är)...
Så livet är nog bra endå ;)

(Lägger in bild på födelsedagsbarnet dagen till ära)

Tack för ordet!

Inga kommentarer: