tisdag 6 januari 2009

Lista om oss

Vad heter ni? Victoria Sundberg & Marcus Wiiand

Hur träffades ni? På krogen


Är ni förlovade?
Ja! 9 år den 22 april


Bor ni ihop? Ja, i hus!


Har ni barn? Ja! Evelina


Har båda körkort? Japp!


Isåfall, vem kör bäst? Marcus...jag är så osäker jämt.


Kommer du ihåg er första kyss? Sorgligt nog inte direkt...men det måste ju ha varit i samma veva som vi träffades


Vem sa "Jag älskar dig" först? Kommer inte ihåg

Vem är äldst? Marcus (28/3 1980)

Vilka stjärntecken är ni? Jag är REDIG Fisk och Marcus är Vädur

Vem fyller först på året? Jag 2 mars


Vem är längst? Marcus


Vem sjunger bäst? JAG !!

Håller ni i handen på stan?! Nej...möjligen att det händer i bland för att jag ska hinna med honom


Var nån av er oskuld när ni träffades? Jajumen

Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej


Vad har ni gemensamt? Låter hemskt men inte speciellt mycket. Men det är nog det som vi gillar hos varandra...Musiksmak till viss del kanske då om jag nu måste svara nånting. Och sen Ewwe så klart....

Blev du kär i första ögonkastet? Antar det...

Har ni någon speciell låt? Hahaha tror inte det...


Har ni några "fri kort"? SJÄLVKLART!!! Marcus är Megan Fox (Transformers) och min var först Gene Simmons i KIZZ men jag fick byta sen så nu är det Josh Halloway (tror han heter så, han spelar Swayer i LOST)


Har ni stora framtidsplaner? Inte vad jag vet just nu..att vara tillsammans tills jag sätter honom på Ålderdomshem...HAHAHHA!


Har ni gråtit i varandras armar? Ja jag har...


Har ni varit utomlands tillammans? Nej... Om man inte räknar me Norge


Vilket är ert bästa minne? Ewwe föds

Vem lagar bäst mat? JAG! ;)


Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Sitter vid TVn typ..pratar...


Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej...

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Njaa..jag Frövi, han Örebro

Blir du lätt svartsjuk? Nej....


Brukar ni bråka? Ja... sällan det är allvarligt. Men vi gnabbas väl nästan varje dag...det är våran grej...

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Rumpan och ögonen kanske

Brukar nån av er prata i sömnen? Ja, Marcus är duktig på det i bland

Kopiera gärna o lägg in era svar... Kul o läsa! =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej! :) Okej är ni intresserade av bordet? :) Hör av er å kom å titta då! :) Kraam

Anonym sa...

hej tjejen! hoppas att du har en bra dag :) kramar Lisa

Anonym sa...

Vad heter ni? Ida Kaldal & Fredrik "Fritte" Petersson

Hur träffades ni? På en fest

Är ni förlovade? Ja!

Bor ni ihop? Ja, i lägenhet!

Har ni barn? Ja! Alvin!

Har båda körkort? Japp!

Isåfall, vem kör bäst? Hmm.. Fritte kanske..

Kommer du ihåg er första kyss? Det var när vi träffades på fyllan =)

Vem sa "Jag älskar dig" först? Fritte

Vem är äldst? Fritte (20/5 1984)

Vilka stjärntecken är ni? Jag är Tvilling och Fritte är Oxe

Vem fyller först på året? Fritte, men bara 2 veckor före mig.

Vem är längst? Jag

Vem sjunger bäst? Hmm, ingen!!

Håller ni i handen på stan?! Nej det är ytterst sällan

Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej, tyvärr inte...

Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej

Vad har ni gemensamt? Inte speciellt mycket, förutom vårat älskade barn Alvin!

Blev du kär i första ögonkastet? Mycket möjligt.

Har ni någon speciell låt? "Voff like a dog" med DJ Alligator =)

Har ni några "fri kort"? Hehe har aldrig tänkt på det, men jag ska diskutera det med honom =)

Har ni stora framtidsplaner? Nja, tar en dag i taget!

Har ni gråtit i varandras armar? Jag gråter jämt och ständigt! Och Fritte är världens bästa på att trösta!

Har ni varit utomlands tillammans? Finland och Norge

Vilket är ert bästa minne? När Alvin kom till världen!

Vem lagar bäst mat? Moi =)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Sitter vid en varsin dator framför TV:n

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jo!

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, jag Uddeholm han Bergsäng

Blir du lätt svartsjuk? Hehe Jepp!

Brukar ni bråka? Nej, men när vi väl bråkar så är det rejält! =)

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen

Brukar nån av er prata i sömnen? Ja det händer...