torsdag 1 januari 2009

Börjar nya året med en lista

Mitt 2008:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tror inte det....

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Antar att jag hade viktminskning som vanligt som nyårslöfte. Beach 2008..men vi vet ju alla hur det gick...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja flera stycken.

4. Dog någon som stod dig nära?
Tyvärr räknas väl inte Heath Ledger :D

5. Vilka länder besökte du?
NORGE

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Bättre ekonomi :D

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
3 mars då min Gudson Vince föds
11 april då Johanna och PO:s Askar föds

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag fick fast tjänst den 1a april

9. Största misstaget?
Gör inga misstag :D
Närå...vet faktiskt inte

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej...

11. Bästa köpet?
Nya kuddar :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bilar och ved

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja det tror jag

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Curly Sue och Rockstar

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit av det jag har

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat

18. Hur tillbringar du julen?
Bara min familj och eventuellt lite släkt

19. Blev du kär i år?
Hahaha! Har ju min kärkel redan...Men ok, jag ska erkänna, jag är kär i Björn Gustavsson :D

20. Favoritprogram på TV?
Cityakuten, Det okända, Ghostewhisper

21. Bästa boken du läste i år?
"Flickan från ovan"

22. Största musikaliska upptäckten?
Larz Kristerz :) , Takida och Desturbed

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Kolsyreaparat :D

25. Något du önskade dig men inte fick?
Troligen!

26. Vad gjorde du på din födelsedag?
Fyllde 27 och jag jobbade då

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kan inte skriva allt

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Lite mer modernare och klädd så inte valkarna syns

29. Vad fick dig att må bra?
Vet ej..

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Björn Gustavsson :D

31. Vem saknade du?
Mamma

32. De bästa nya människorna du träffade?
Sandra och Therese

Snodd av Liza

Inga kommentarer: