söndag 11 januari 2009

Helg..

Vet ni vad det drygaste jag vet är.....VED!
I fredags fick vi hem 10 kubik som vi kämpa med att slänga in. Sen fick vi 10 till i lördags..Så snacka om att min kropp är helt mör! Nu ska jag iofs inte låta som jag har gjort den största delen själv..för det har faktiskt min kära sambo gjort. Han har kämpat på jättebra fastän axeln gjorde sitt bästa för att inte glömmas bort. Men lite hjälpte jag till...
För övrigt har det varit jobb helg och då vet ni vad jag gjort..jo jobbat! Döööhh! Jag ska inte klaga..har gått bra och jag är inte så slut..än! Fråga mig i morgon måndag när jag gått av mitt pass. Då kan jag nog säga att jag är slut.

För övrigt har det inte hänt så mycket..
JO..jag säger grattis till Fritte och Ida som fick en liten Alvin i går 10e januari. Fick bild på honom och han är så fin och liten. Skönt att han äntligen är här efter allt strul.

Annars är det som sagt ingenting...Ewwe ska på dagis i morgon för första gången sen 30/12...Får hoppas det går bra...Hon lär vara astrött innan vi kommer in i rutiner igen.

I onsdags var jag på tjejmiddag AKA Trissmiddag...Och nu föll lotten på mig att ha nästa gång 4/ 2 tror jag det blir. Så den som har nått gott förslag på mat som man kan bjuda 10 hungriga brudar på, den personen kommer jag älska för evigt! SÅ SNÄLLA...GE ERA FÖRSLAG!

Nej nu ska jag väl fortsätta här...Ska få lilldamen i säng och jag ska röjja undan lite innan jag stupar i säng..

BYE!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

beror ju på vad maten får kosta, men testa det där jag gjorde med fläskfilé (kan ju ta nå billigare kött) o grädde, creme fraiche m.m gött gött
löv ya

Anonym sa...

Heej! Ja jag kom på det! :) Duktig är hon iaf! :)
Du har fått en utmärkelse i min blogg!
Paj är lätt att göra eller nån gratäng?
Jag brukar göra en gratäng med bandspaghetti,kyckling (grillad) och champinjon sås. Brukar funka! :) Lätt att göra det med!
Kramar!