lördag 17 januari 2009

Sliten efter veckan och middag i Vika


Trött och sliten efter veckans arbete, Ewwe med för den delen...
Igår var vi till Vika och hälsa på Mia som jag inte träffat på evigheter..Väldigt roligt! Hon bjöd på god mat, för att inte tala om efterrätten ;) och sen blev det lite prat och Let`s Dance.
Idag ska vi till Vansbro och hälsa på "Morfar" Sune och hans Maria och lilla Mikaela...Hon är ju så söt! En riktig liten docka...
Annars vet inte jag om det händer eller har hänt nått annat speciellt.
Ska börja läsa den omtalade boken "Gömda" nu, som typ ALLA har läst utom jag. Så nu ska jag väl se vad allt bråk handlar om ;)
Nu ska jag fortsätta och gå ner och elda lite.
Lägger in en bild på mig och Mia från i somras när vi var i Dalhalla

BYE

3 kommentarer:

Anonym sa...

TACK TACK tack, vad snällt ;) kram.

Anonym sa...

Men herregud vilken bild ;P Haha.. Har du ingen bättre?
Tack för att du o Ewwe kom i Fredags :)

Mitt Liv sa...

Nej Mia...jag har igen bättre från den kvällen ;) Pözz!!