onsdag 17 juli 2013

Är jag tillbaka?

Ja, är jag tillbaka???

Ligger här och är dålig så jag kände att varför inte.....
Två år sen jag bloggade sist :O...
Då kan man ju undra vad jag gjort på två år.
För att ta den korta versionen kan man summera den tiden såhär..
* Upptäckte till min glädje att jag var gravid
*Förlorade kära svärmor
* 21/1 2012  kl 01,24 (?) kom vår son JAMIE till världen
* Mammaledig och njuter
* Marcus börjar jobba i norge igen efter nästan tre år hemma.
*Ewwe börjar första klass
*Svärfar gifter om sig med snälla Karin
* Vi firar Jamies första födelsedag

Ja det är väl en del i korta drag...

Är fortfarande mammaledig men är inne på sista spurten då jag börjar jobba igen i september. Ångest AB kan man kalla det....Min lilla bäbis, vart tog tiden vägen?? Men jag antar att det är så livet är och det kommer bli superbra både med jobbet och dagis.

Så vi får väl se nu om bloggandet kommer igång ;)


PUSS/
            V

Inga kommentarer: