onsdag 3 augusti 2011

Jag är duktig på å blogga :P


Hej allihopa!

Ok, har nu sett att jag inte har bloggat sen i januari :O
HERREGUD!!
Men det är ju som jag sagt, varför ska jag ha blogg?
Samtidigt är det ju lite kul å skriva av sig lite. Älskade å skriva dagbok när jag var yngre, och en blogg är ju nästan som det men på ett lite annorlunda sätt.

Men åter igen till nutiden och mitt liv:

Våran älskade gammelman Tazz fick lämna oss i slutet på maj. Han skulle ha fyllt 11 år nu i september. Så han var som sagt en gammal man som var sjuk så det var tid för honom att få lämna oss och jordelivet.
Det var en tuff period efteråt med saknad och sorg men vi har bara fina minnen av honom och vi pratar ofta om honom här hemma.

Nångång framöver kommer vårat liv ändras ytterligare men det tar jag mer sen när jag vet lite mer.
Så en spännande tid väntar framöver :D

Marcus har hunnit blivit både morbror och farbror. En Adrian som kom i april och en Joline som kom i slutet på juli :D
Evelina är superlycklig över sina båda kusiner och lite stolt över att vara den äldsta av dom tre ;)

Marcus framtid med både axel och jobb ser lite ljust ut oxå så vi får se vad som händer där :D

Ja livet ser nog ganska ljust ut rent allmänt tror jag...
Det är min tur nu, vinden har vänt!
Så känner jag lite...
Efter alla svackor vi fått uppleva genom alla år så kan det inte vara mer än rättvist att det ska gå min/vår väg nån gång
Men som en dam brukar säga: Den Gud älskar agar han, så mig måste han älska utav bara helvete
;) :D

Jag har nyss avnjutit fyra och en halv veckas semester vilket var välbehövligt. Så nu har jag varit tillbaka på jobbet lite över en vecka. Känns som vanligt ungefär, man kommer in i rutiner ganska så snart :D
Vi har inte gjort mycket under semestern. Lite smågrejjer sådär...
Jag och Ewwe blev ju sjuka första veckan så då gick ju en stund pga det så det var inte så roligt. Vädret har väl oxå varit sådär till och från.


Nä som sagt, jag njuter av livet rent allmänt och är oerhört glad för min familj, mina djur och alla underbara människor omkring mig som jag kan lita på och som ger mig energi.



Återigen lovar jag att börja blogga lite mer och uttråka er med kanske konstiga, tråkiga eller udda inlägg ;) :D


Sköt om och ta hand om varandra så länge så hörs vi!

PUSS
/
V

4 kommentarer:

Anonym sa...

De gillas, kör hårt! Här har du en läsare från Örebro i allfall ;D / Sofia Ea

Linda sa...

Gillas här med! Härligt att du känner att du börjar få lite flyt!! Håller tummarna att det fortsätter så! Kram från Rättvik!

ez sa...

blog lol Funny Pictures Fotos cómicas Imagens engraçadas Веселые картинки Roliga bilder 面白い写真

www.mqlb.blogspot.com

vuhelp.net sa...

So nice blogger