fredag 14 januari 2011

Magsjuka

Ligger här i soffan och mår illa....magen ser ut som om jag vore gravid i alla fall 6e månaden...fy fan för magsjuka!!!
Sen har jag tråkigt :( Kollar på Lets Dance och hejjar på Alexander R men jag känner mig rastlös.
Inget blev som jag tänkt idag...skulle storhandla och besikta bilen men ICKE....hade även tänkt att jag skulle hälsa på familjen Lindgren/Olsson men allt sket sig
Jag får vara hemma och kurera mig.
Slutade med att Sandra och Tezzans mamma Kristina som skulle till Sälen fick handla där åt mig....tack å lov!! Annars hade vi inte haft nått att äta här hemma...
Gjorde Tacos i kväll och fick i mig två men nu är det fick jag sota för...mår illa igen som sagt.....Tur man har cola och Proviva Blåbär, hjälper faktiskt.....
Är ganska säker på att det är vinterkräksjukan , som tur va en kanske lindrigare då jag hört att andra har varit dåligare....men mår skit endå....

I morgon måste jag försöka grejja lite här hemma som att sätta upp gardiner i sovrummet och i Ewwe rum, samt tvätt.....men vi får se.....

Nej det var väl allt för idag...
Slutar med att lägga in länkar till bästa vinnar Idolen 2010 JAY SMITH!

http://www.youtube.com/watch?v=SaAUYolmIuQ
http://www.youtube.com/watch?v=U7SF8vATNVo&feature=fvsr

Love him! :D

Inga kommentarer: