torsdag 11 november 2010

Tandvärk

Hej läsare!

Som titeln låter så har jag tandvärk....
Eller ja nu är det bättre efter besök hos tandläkaren.
Jag som hoppades att det var min rotfyllda tand som gått sönder men ICKE!
ÄNNU en tand som antingen måste rotfyllas eller dras ut. SUCK!!
Mitt fåfänga jag vill ha den kvar för jag skulle känna mig så ful med en glugg mitt i allt...Har stått framför spegeln och grimaserat och skrattat för att se hur mycket det skulle synas...och ok det kommer nog inte synas så mycket om den åker ut men endå..
Å andra sidan så har vi fina kostnaden på va det skulle kosta...och 6000 är det inte värt! Det kan jag gott säga.
Jag kan inte låta min fåfänga göra mig blind för att jag ekonomiskt sett inte har råd att laga den...Och leva utan den kan jag faktiskt....
Usch vilka problem man har....I bland blir man rädd för sig själv...


Igår var det tjejmiddag hemma hos bästa Hanna. Vi satt ute i eldkojan och grilla grillspett och massa annat gott!
Tjejsnack om det mesta blev det oxå så klart. :D
Sen igår var vi även in och träffa Lotta och hennes goa barn! Vi träffas verkligen alldeles för sällan!

För övrigt händer det inte så mycket.
JO första snön har ju kommit! Såå mysigt och vädret är så härligt
Måste börja kolla efter nya julgardiner till köket...dom jag har har hängt med ett tag..
Nån som har nått tips vart man får tag på fina gardiner?

I morgon går jag på min jobbhelg och sånt är ju lika kul som vanligt. Plus att jag tagit på mig tre timmar extra på måndag kväll. Hade ju sett fel så jag tackade ja utan att igentligen kolla så då blev det måndagen så klart när jag går av helgen...Jaja så är det....lite extra julpengar kan man ju hoppas.

Nej nu ska jag kolla Lyxfällan

See ya later!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Komentar

Anonym sa...

textilonnet.se eller om det är com, har skit snygga gardiner. Jag fick hem nya gardiner idag :) Ida