söndag 7 november 2010

Bloggsugen









I`M BACK BABY!!!!

Har ni glömt mig?? :D
Så klart inte!

Nu är sommaren slut för LÄÄÄNGE sen och det är typ snart en månad kvar till Lucia

Så vart ska jag börja:

Semestern var välbehövlig men vääldigt regnig.
Som vanligt hände inte mycket utan vi lulla på hemma med lite små utflykter..
Var så länge sen nu så man minns ju knappt :P

Nu ser vi framåt och JULEN...
Vi firar själva i år..Så det blir nog lugnt och skönt..
Godkänns min ledighet blir jag ledig typ en vecka där så det kan behövas.
Ewwe har redan börjat kolla på julklappar och mamma har messat tomten ;)

Det största som har hänt nyligen är att vi i slutet på sommaren fick reda på att Ewwe ska få en kusin!
Faster Ida och Coffe ska få en bäbis i mitten av april!
Och vi väntar med spänning men 9e månader känns om en evighet..
Och eftersom vi i det här huset inte verkar få nån mer bäbis så gläds vi oerhört mycket av att få njuta av deras lilla och man får väl hoppas att man får låna den i bland ;) :D

Vad händer annars då?
Inte mycket...
Marcus är fortfarande hemma och odlar mossa :P
Men har har lite grejjer på G som vi hoppas att han ska få igenom för då kommer han ut i arbetslivet igen.
Sen har han startat simskola här hemma i byn och det märks att han tycker är kul. Synd bara att han inte kan leva ut riktigt så mycket som han skulle vilja göra. Axeln hämmar honom oerhört mycket. Men han kämpar på och ungarna tycker det är jätte kul.


Så mycket mer vet jag inte om det hänt direkt.
Är väl det som är så dumt när det går för långt i mellan gångerna

Så jag tror jag avslutar med lite bilder samt att uppmana er att kommentera och gärna ge förslag på vad jag ska skriva om.....SNÄLLA!

KRAM/ V

2 kommentarer:

Lotta sa...

Kul att du bloggar Vicky. :D
Vad roligt att Ida ska bli mamma!! Hälsa Grattis från oss! :)
Vi får styra upp och ses snart tycker vi här! Kraam

Lisa sa...

Ja vad roligt att du ska börja igen :) Låter bra det!

Snart är det eran tur med ska ni se! Håller tummarna..

Kram!